הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2009 2:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  קיבלת על זה תשובה
נושא: קיבלת על זה תשובה תאריך: 4/19/2009 2:00:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

משי סורוקה, תבדוק קצת למטה...

על פניו נשמע בסדר אבל זה מאוד אינדיבידואלי למשקלך (כולל ציוד), סוג האופניים (זנב קשיח, שיכוך מלא או קשיחים), הצמיגים שיש לך (תרכובת הגומי וצורת המדרס) וסגנון הרכיבה (רגוע או משתולל)

תשתמש בהמלצות של שי כהתחלה ועם הזמן תדע איזה לחץ מתאים לך בכביש ובשטח (יכול להיות שזה יהיה אותו לחץ ויכול להיות שלא)


חזרה לפורום