הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2009 2:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר סמט עם תוכן  אין משו בארץ ??
נושא: אין משו בארץ ??  תאריך: 4/19/2009 2:27:00 PM
מחבר/ת: יאיר סמט

אין משהו בארץ ? ומה רק לי יש את הבעיה הזאת ? אנשים לא נוסעים יותר מ44 ?


חזרה לפורום