טקסט הודעת פורום
4/19/2009 2:27:00 PM
יאיר סמט
אין משו בארץ ??
נושא:
אין משו בארץ ??
תאריך:
4/19/2009 2:27:00 PM
מחבר/ת:
יאיר סמט
אין משהו בארץ ? ומה רק לי יש את הבעיה הזאת ? אנשים לא נוסעים יותר מ44 ?
חזרה לפורום