נושא: זה לא ממש נפוץ תאריך: 4/19/2009 2:34:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
אז לא הייתי מצפה שיהיה בחנויות באופן שוטף, הייתי מנסה בחנויות קטנות דווקא, יש סיכוי שהספק שלהם יכול לארגן משהו.
יש אנשים נוספים עם "בעיה" דומה ואפילו מסוף השבוע האחרון, אתה יכול לבדוק בפורום מכונאות ושדרוגים....
|