טקסט הודעת פורום
| 4/19/2009 3:00:00 PM |
|
נושא: בשטח זה לא נפוץ תאריך: 4/19/2009 3:00:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
גם אני חיפשתי פעם פלטות גדולות יותר, אבל ממילא אני מגיע לגבול היכולת של הדיווש רק על כבישים - ולא בשביל זה יש לי את האופניים שיש לי... היום אני בכלל עם שתי פלטות, 36T...
|
חזרה לפורום |
|
|