נושא: לרכיבה על כביש הייתי ממלא את המקסימום הרשום תאריך: 4/19/2009 3:31:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
על שבילים לבנים לא צריך הרבה פחות מזה, מה גם שהצמיגים לא ממש צרים.
אבל זה עניין אישי. רכב כך למשך איזשהו זמן (שבוע?), ואחרכך עם 65, ואחרכך עם 40.
בתוך שלושה שבועות יהיו לך תשובות מאוד ברורות, לפחות לגבי ההעדפות של עצמך.
בהצלחה
|