הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2009 5:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  גם חצי-קסדה במאה ש"ח זה סביר
נושא: גם חצי-קסדה במאה ש"ח זה סביר תאריך: 4/19/2009 5:41:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

ההבדלים הם בעיקר בדאווין....
לי יש קסדה שעלתה לי 120ש"ח כבר ארבע שנים, ועובדת מצויין.

אבל אם אתה מנסה לעשות (וגם עושה) דברים שעלולים לגרום לנפילה (במיוחד במהירויות גבוהות) - אולי כדאי לחשוב על קסדה מלאה (FF)?


חזרה לפורום