הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2009 8:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יעקב פוגל עם תוכן  שאלה בקשר לGHOST ASX 4900
נושא: שאלה בקשר לGHOST ASX 4900 תאריך: 4/19/2009 8:06:00 PM
מחבר/ת: יעקב פוגל

שלום לך
ראיתי היום בחנות דרך האופניים בירושלים את האופניים המדוברות
וקיוויתי שתוכל לעזור לי
מה הסקת לאחר הבדיקות שעשית?
האם באמת היבואן "נעלם"?
המוחר רוצה עליהם 3800 שווה????!!!! :confused: :confused:
תודה רבה


חזרה לפורום