הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2009 8:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nir ja עם תוכן  מישהו מכיר את הבעיה?
נושא: מישהו מכיר את הבעיה? תאריך: 4/19/2009 8:46:00 PM
מחבר/ת: nir ja

התקינו לי בחנות מעביר אחורי סראם x9..
כעבור יומיים נסעתי לרכיבה בבית קשת כשהגלגל האחורי של האופנים
מפורק כדי שיכנס לאוטו.
כשניסיתי לחבר את הגלגל לקראת הרכיבה משום מה משהו לא הסתדר ופתאום שמתי לב
שהחלק התחתון של המעביר האחורי לא נמשך לאחור...(לא החלק העליון שמחובר עם הקבלים)
ולכן לא יכלתי לחבר את השרשרת והלכה הרכיבה...
האם נשבר המעביר?..האם יש איזה קפיץ שצריך לכוון?
עזרה!!!


חזרה לפורום