הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2009 9:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בילבו באגינז עם תוכן  אם מוכרים את אותן הפנימיות עם או בלי ג´יפה
נושא: אם מוכרים את אותן הפנימיות עם או בלי ג´יפה תאריך: 4/19/2009 9:32:00 PM
מחבר/ת: בילבו באגינז

זה לא קשה לחשב כמה CC או גרם יש באחת ... :)

בינתיים עשיתי טיולונצ´יק באיזור האוניברסיטה, בקטנה.
היה ממש כיף,
קצת פתחתי לעצמי את השוק מקדימה ע"י פדלים.
ובגלל זה אני מתחיל לחלום על פדלים+נעליים עם נעילה.

אני תוהה לגבי משקפי רכיבה - במהלך הרכיבה היו לי כמה סנוורים.
שמעתי שיש איזה משקפיים שעולות פחות מ-500 ש"ח ובאות עם 4 סוגי עדשות (לכל מיני סוגים של תאורה)

יש למישהו מושג ?




חזרה לפורום