נושא: אם מוכרים את אותן הפנימיות עם או בלי ג´יפה תאריך: 4/19/2009 9:32:00 PM
מחבר/ת: בילבו באגינז
זה לא קשה לחשב כמה CC או גרם יש באחת ... :)
בינתיים עשיתי טיולונצ´יק באיזור האוניברסיטה, בקטנה. היה ממש כיף, קצת פתחתי לעצמי את השוק מקדימה ע"י פדלים. ובגלל זה אני מתחיל לחלום על פדלים+נעליים עם נעילה.
אני תוהה לגבי משקפי רכיבה - במהלך הרכיבה היו לי כמה סנוורים. שמעתי שיש איזה משקפיים שעולות פחות מ-500 ש"ח ובאות עם 4 סוגי עדשות (לכל מיני סוגים של תאורה)
יש למישהו מושג ?
|