טקסט הודעת פורום
| 4/20/2009 1:45:00 PM |
|
נושא: אין ספק תאריך: 4/20/2009 1:45:00 PM
מחבר/ת: מאי
שצריך לעשות דיאטה ... תזונה נכונה ונבונה היא חשובה מאוד בלי ספק... אני מאז שיש לי מטבח של מטבחי טופז בבית אני אוכלת מסודר יותר כי אני אוכלת מבושל ולא ג´אנק וככה בלי לשים לב ירדתי קצת... http://www.topaz.co.il/topaz.html
|
חזרה לפורום |
|
|