טקסט הודעת פורום
| 4/21/2009 1:07:00 AM |
|
נושא: לא נשמע כמו מציאה.. תאריך: 4/21/2009 1:07:00 AM
מחבר/ת: חיים בן שושן
אבל בכל זאת תלוי תעלה תמונה כתוב את הדגם וניראה.. נכון למה שכתבת עכשיו אופניים בנות 3 שנים אנדורו שלא ידוע מה עברו ב5000 שקל של specialized לא נשמעים מציאה אבל בכל זאת תתחדש ותהנה !
|
חזרה לפורום |
|
|