הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/21/2009 1:07:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חיים בן שושן עם תוכן  לא נשמע כמו מציאה..
נושא: לא נשמע כמו מציאה.. תאריך: 4/21/2009 1:07:00 AM
מחבר/ת: חיים בן שושן

אבל בכל זאת תלוי תעלה תמונה כתוב את הדגם וניראה..
נכון למה שכתבת עכשיו אופניים בנות 3 שנים אנדורו שלא ידוע מה עברו ב5000 שקל של specialized לא נשמעים מציאה אבל בכל זאת תתחדש ותהנה !


חזרה לפורום