נושא: אמתת תאריך: 4/21/2009 1:20:00 AM
מחבר/ת: חיים בן שושן
ובגלל זה כשמכניסים גם את השמן עושים זאת עם מזרק ועם פימופי הידית על מנת שלא יישאר אוויר במערכת כי זה לא יבלום כמו שצריך יהיה כאילו חסר שמן במערכת, השמן שחסר זה השמן אותו החליפה בועית האוויר שעלולה להיכנס אם לא עושים זאת כמו שצריך..
|