הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/21/2009 7:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  תתחדש...אבל לא הבנתי אם מדובר...
נושא: תתחדש...אבל לא הבנתי אם מדובר... תאריך: 4/21/2009 7:45:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

על האנדורו שבמודעה שלך???
כי אם כן אז האופניים לא 2006 אלא 2005 והבולם
האחורי הוחלף לפוקס שלדעתי לא תואם בכלל ל-5TH המקורי
מה שמביא לקיצור מהלך מיתלה.
בכל אופן האופניים מצויינים כחבילה ומהנים מאוד והמחיר
נשמע סביר.



חזרה לפורום