נושא: תתחדש...אבל לא הבנתי אם מדובר... תאריך: 4/21/2009 7:45:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
על האנדורו שבמודעה שלך??? כי אם כן אז האופניים לא 2006 אלא 2005 והבולם האחורי הוחלף לפוקס שלדעתי לא תואם בכלל ל-5TH המקורי מה שמביא לקיצור מהלך מיתלה. בכל אופן האופניים מצויינים כחבילה ומהנים מאוד והמחיר נשמע סביר.
|