טקסט הודעת פורום
4/21/2009 8:42:00 AM
גיא בראל
מאגורה זו מערכת...
נושא:
מאגורה זו מערכת...
תאריך:
4/21/2009 8:42:00 AM
מחבר/ת:
גיא בראל
"פתוחה" ולכן תמיד תהיה בועת אויר במערכת.
חזרה לפורום