הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/21/2009 8:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  כבר הייתי בסרט הזה...
נושא: כבר הייתי בסרט הזה... תאריך: 4/21/2009 8:45:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה

אני מסכים איתך לחלוטין, כמו גם רוב מערכות הבלימה ההידראוליות הנפוצות כיום בשוק.
כנראה שלא בדקת את התשובה שלי למטה, שים לב להסבר הטכני ולאיור המצורף.


חזרה לפורום