טקסט הודעת פורום
| 4/21/2009 8:45:00 AM |
|
נושא: כבר הייתי בסרט הזה... תאריך: 4/21/2009 8:45:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה
אני מסכים איתך לחלוטין, כמו גם רוב מערכות הבלימה ההידראוליות הנפוצות כיום בשוק. כנראה שלא בדקת את התשובה שלי למטה, שים לב להסבר הטכני ולאיור המצורף.
|
חזרה לפורום |
|
|