הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/21/2009 4:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון דוידוביץ´ עם תוכן  marin mount vision 5.8
נושא: marin mount vision 5.8 תאריך: 4/21/2009 4:33:00 PM
מחבר/ת: אלון דוידוביץ´

שלומות וברכות

לאחר כ חודש רכיבה אני רוצה לומר שאני מאוד מבסוט מהאופניים.
אינני מתיימר להיות כתב לעניינים טכניים אך אנסה להסביר את עצמי.

קודם כל זהו דגם אחד לפני ה5.9 בעל זנב הקרבון. ה 5.8 מאובזרים לדעתי במיטב המכלולים:
בולם קדמי של פוקס F120RLC עם שליטה מהקידון - אוכל את השטח טוב ובעליות פשוט סוגר אותו בלחיצה קטנה ולא מעבד כוח. חבל שבבולם האחורי אין גם פטנט כזה (טכלס יותר מידי כבלים). הבולם האחורי גם כן FOX FLOATRP32 עם פרו פדל עושה את העבודה נאמנה.
ניסיתי אותם בנחל כזיב, נחל מערות, יער אתתורק ובקרוב בקשת.
אני יכול לומר שהאופניים מגהצות את השטח טוב מאוד ומעטים הם הפעמים שנעמדתי על הפדלים. המערכת היא פול XT של שימנו, העברת ההילוכים זורמת, אך יש עוד מקום לכיוונונים.
המשקל שלהם 13 ק"ג וכייף לדווש עליהם.
נכון יש האומרים שאלו אופני בוטיק ובמחיר שלהם בטוח שהייתי מוציא מפלצת אחרת אבל אני מאוד מבסוט מהם. בסוף רכיבה הגב התחתון פשוט מרגיש מעולה.


חזרה לפורום