נושא: תודה רבה. שאלה לגבי עדיפות לגגון - רגיל או THULE? תאריך: 4/21/2009 5:28:00 PM
מחבר/ת: רועי רביב
תודה על התשובה
הבעיה שגם היבואן (במקרה הזה מ GROOPY) לא ידעו לתת תשובה ואמרו שיש לבדוק בפועל אם ניתן.
שאלה לגבי סוג הגגון - אני מתלבט אם שווה להשקיע כל כך בגגון THULE. יש את הגגונים הפשוטים (עם מתיחה) שניתן להתאים לכל רכב (שזה טוב כי אני אישית מחליף רכב כל שנתיים פחות או יותר...) והם זולים משמעותית.
אשמח לשמוע המלצה בנושא ואולי אף מקום מועדף לרכישה. לא יודע מה עם רב האנשים אבל אני לא רוצה לשלם שכר לימוד שכבר מישהו שילם מאחר ואני חדש בתחום.
ושוב תודה על העזרה של כולם.
רועי
|