הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/21/2009 5:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני עם גגון שעלה 149ש"ח בהוםסנטר
נושא: אני עם גגון שעלה 149ש"ח בהוםסנטר תאריך: 4/21/2009 5:42:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

מעמיס עד שני זוגות - אבל האופניים שלי מעל 20ק"ג, וזה מחזיק יפה.
כמובן שזה תלוי באיכות ההרכבה, אבל בהחלט עושה את העבודה.


חזרה לפורום