טקסט הודעת פורום
| 4/21/2009 5:42:00 PM |
|
נושא: אני עם גגון שעלה 149ש"ח בהוםסנטר תאריך: 4/21/2009 5:42:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
מעמיס עד שני זוגות - אבל האופניים שלי מעל 20ק"ג, וזה מחזיק יפה. כמובן שזה תלוי באיכות ההרכבה, אבל בהחלט עושה את העבודה.
|
חזרה לפורום |
|
|