נושא: וואלה???? תאריך: 4/21/2009 5:55:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
אותי גירזנו ב-170 ש"ח :suss: :(( לדעתי כדאי לך להשקיע בפס איכותי מאשר בגגון סופר יקר. את הגגון שלי מעבר למתיחה שלו תופסים גם 4 ברגים קודחים לחלק הפנימי של משקופי הדלתות. הגגון החזיק מצויין 2 זוגות אופניים במשקל כולל של 42 קילו ומותקן אצלי כבר שנה בערך.
|