הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/21/2009 5:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  וואלה????
נושא: וואלה???? תאריך: 4/21/2009 5:55:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

אותי גירזנו ב-170 ש"ח :suss: :((
לדעתי כדאי לך להשקיע בפס איכותי מאשר בגגון סופר יקר.
את הגגון שלי מעבר למתיחה שלו תופסים גם 4 ברגים קודחים לחלק
הפנימי של משקופי הדלתות.
הגגון החזיק מצויין 2 זוגות אופניים במשקל כולל של 42 קילו ומותקן
אצלי כבר שנה בערך.


חזרה לפורום