הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/21/2009 6:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עדי ג עם תוכן  אם אקח את ההארו סוניקס 2007 ואחליף להם את הבולם
נושא: אם אקח את ההארו סוניקס 2007 ואחליף להם את הבולם  תאריך: 4/21/2009 6:25:00 PM
מחבר/ת: עדי ג

הקדמי (שכרגע הוא 100 מ"מ) לבולם ארוך יותר אני אצליח להפוך אותם ל- AM?
ואם כן כמה מ"מ של בולם כדאי? (מבלי להיסחף, ישנה גם פרוצדורת העלות...)


חזרה לפורום