טקסט הודעת פורום
| 4/21/2009 6:25:00 PM |
|
נושא: אם אקח את ההארו סוניקס 2007 ואחליף להם את הבולם תאריך: 4/21/2009 6:25:00 PM
מחבר/ת: עדי ג
הקדמי (שכרגע הוא 100 מ"מ) לבולם ארוך יותר אני אצליח להפוך אותם ל- AM? ואם כן כמה מ"מ של בולם כדאי? (מבלי להיסחף, ישנה גם פרוצדורת העלות...)
|
חזרה לפורום |
|
|