הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/21/2009 11:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רותם 12 עם תוכן  גם אם תחליף בולם קדמי
נושא: גם אם תחליף בולם קדמי תאריך: 4/21/2009 11:41:00 PM
מחבר/ת: רותם 12

לא תהפוך אותם לאופני AM שכן הם לא בנויים לכך(עניין של גאומטריה וחיזוקים בשלדה)
גם המקסימום שתוכל לשים להם זה בולם 120 למרות שאני מכיר מישהו שרכב עם 130 וזה עדיין לא מספיק לAM ,בנוסף צריך לקחת בחשבון את העומס שנוצר על השילדה בעת הוספת מהלך, בנוסף כשמישהו מדבר על רכיבת AM אני רואה בראש גם קפיצות של עד מטר ואני לא רואה את השילדה מחזיקה מעמד, לכן אם עוד לא קנית חפש אופני AM בהגדרה.
אם תחליט בכל זאת ללכת על החלפת בולם (לא מומלץ) אז יש בולמים של 140 מ"מ במחירים נוחים ביד שניה.
בהצלחה


חזרה לפורום