טקסט הודעת פורום
| 4/21/2009 11:58:00 PM |
|
נושא: אכן אפשר להשתמש בגגון אוניברסלי תאריך: 4/21/2009 11:58:00 PM
מחבר/ת: רותם 12
ואם לא היו מפרקים לי אותו וגונבים לי את ה591 וה530 שהיו לי עליו(אם הייתי תופס אותם :mad: ) לא הייתי קונה THULE שנסגר עם מנעול בשביל להיות רגוע יותר.
|
חזרה לפורום |
|
|