הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/21/2009 11:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רותם 12 עם תוכן  אכן אפשר להשתמש בגגון אוניברסלי
נושא: אכן אפשר להשתמש בגגון אוניברסלי תאריך: 4/21/2009 11:58:00 PM
מחבר/ת: רותם 12

ואם לא היו מפרקים לי אותו וגונבים לי את ה591 וה530 שהיו לי עליו(אם הייתי תופס אותם :mad: ) לא הייתי קונה THULE שנסגר עם מנעול בשביל להיות רגוע יותר.


חזרה לפורום