נושא: שדרוג גלגלים תאריך: 4/22/2009 9:05:00 PM
מחבר/ת: עומר דגן
אני רוצה לשדרג את 2 הגלגלים שלי לטיובלס ,מציעים לי את שימנו XT ,ההצעה הכספית טובה עם טרייד ליישנים ,השאלה אם הם טובים מספיק (בהנחה שתמיד יש טובים יותר ),והאם למשהוא יש נסיון טוב או לא עם ה-XT ,בתודה מראש על תשובתכם....
|