הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/22/2009 9:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר דגן עם תוכן  שדרוג גלגלים
נושא: שדרוג גלגלים תאריך: 4/22/2009 9:05:00 PM
מחבר/ת: עומר דגן

אני רוצה לשדרג את 2 הגלגלים שלי לטיובלס ,מציעים לי את שימנו XT ,ההצעה הכספית טובה עם טרייד ליישנים ,השאלה אם הם טובים מספיק (בהנחה שתמיד יש טובים יותר ),והאם למשהוא יש נסיון טוב או לא עם ה-XT ,בתודה מראש על תשובתכם....


חזרה לפורום