הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/23/2009 11:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ש עם תוכן  מנשא לטנדרונים
נושא: מנשא לטנדרונים תאריך: 4/23/2009 11:40:00 PM
מחבר/ת: ערן ש

האים משהוא הצליח להרכיב מנשא אחורי לטנדרון ?
ברשותי פיאט מולטיפלה שהמשטח האחורי ישר והא בעיקר מזכוכית
האים אני היסטרי סתם ?

חשבתי גם על צנשע על הגג אבל בגלל גובה הגג אן אפשרות לחבר את האופנים למעלה כמו כן האפשרות להכניס אותם לבגז´ ירדה עקב כך שברשותי ציוד רב לעבודה המאוכסן בו

האים למישהוא יש רעיון אחר ?


בתודה


חזרה לפורום