נושא: מנשא לטנדרונים תאריך: 4/23/2009 11:40:00 PM
מחבר/ת: ערן ש
האים משהוא הצליח להרכיב מנשא אחורי לטנדרון ? ברשותי פיאט מולטיפלה שהמשטח האחורי ישר והא בעיקר מזכוכית האים אני היסטרי סתם ?
חשבתי גם על צנשע על הגג אבל בגלל גובה הגג אן אפשרות לחבר את האופנים למעלה כמו כן האפשרות להכניס אותם לבגז´ ירדה עקב כך שברשותי ציוד רב לעבודה המאוכסן בו
האים למישהוא יש רעיון אחר ?
בתודה
|