הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2009 8:44:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר דגן עם תוכן  תודה על תשובתך
נושא: תודה על תשובתך תאריך: 4/24/2009 8:44:00 AM
מחבר/ת: עומר דגן

אני רוכב XC ומדובר על תקציב של 2000 ש"ח ,גלגלי ה-XT באים עם נאבות של XT כמדומני


חזרה לפורום