טקסט הודעת פורום
4/24/2009 8:44:00 AM
עומר דגן
תודה על תשובתך
נושא:
תודה על תשובתך
תאריך:
4/24/2009 8:44:00 AM
מחבר/ת:
עומר דגן
אני רוכב XC ומדובר על תקציב של 2000 ש"ח ,גלגלי ה-XT באים עם נאבות של XT כמדומני
חזרה לפורום