הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2009 9:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  A L עם תוכן  מתיחת בלמים
נושא: מתיחת בלמים תאריך: 4/24/2009 9:05:00 PM
מחבר/ת: A L

היי

רציתי לברר באיזה דרך ניתן למתוח את הבלמים, כרגע הבולם האחורי לא ממש מתוח.

תודה


חזרה לפורום