טקסט הודעת פורום
4/24/2009 9:05:00 PM
A L
מתיחת בלמים
נושא:
מתיחת בלמים
תאריך:
4/24/2009 9:05:00 PM
מחבר/ת:
A L
היי
רציתי לברר באיזה דרך ניתן למתוח את הבלמים, כרגע הבולם האחורי לא ממש מתוח.
תודה
חזרה לפורום