טקסט הודעת פורום
| 4/25/2009 8:56:00 PM |
|
נושא: אתה מתכון לברקס? תאריך: 4/25/2009 8:56:00 PM
מחבר/ת: נירן ציקמן
אז בטח מכני. פשוט תפתח עם אלן את הבורג שתופס את הכבל ותמתח או ביד או עם פלייר את הכבל. עם הוא עדיין עוצר חלש זה כבר עניין של רפידות. בהצלחה.
|
חזרה לפורום |
|
|