הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/25/2009 8:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נירן ציקמן עם תוכן  אתה מתכון לברקס?
נושא: אתה מתכון לברקס? תאריך: 4/25/2009 8:56:00 PM
מחבר/ת: נירן ציקמן

אז בטח מכני. פשוט תפתח עם אלן את הבורג שתופס את הכבל ותמתח או ביד או עם פלייר את הכבל.
עם הוא עדיין עוצר חלש זה כבר עניין של רפידות.
בהצלחה.


חזרה לפורום