הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2009 1:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תומר מ עם תוכן  טיפול באופנים מה צריך וכיצד
נושא: טיפול באופנים מה צריך וכיצד תאריך: 4/26/2009 1:02:00 AM
מחבר/ת: תומר מ

שלום לכולם לאחר שבשבוע שעבר הצלחתי בדרך פלא לשבור את השרשרת לאחר מספר לא רב של נסיעות (לא בדיוק לשבור אחת החוליות התרחבה והשתחררה) והעבודה שלאחר נסיעה הרגל שלי נהיית שחורה הגעתי למסקנה שהגיע הזמן להתחיל לטפל באופניים
קראתי את המאמרים אבל לא ראיתי בשום מקום המלצה לשמנים טובים ובמחירים נורמלים לשימוש
אשמח לדעת איזה אביזרים צריך לקנות\להשיג על מנת לתת להם את הטיפול שהם ראויות להם
תודה


חזרה לפורום