הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2009 1:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  מחפש בולם
נושא: מחפש בולם תאריך: 4/26/2009 1:36:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

סיגנון של פייק (לא מהלך משתנה) או פוקס 32 (עדיפות לוונילה,לא טאלאס)
דברו כאן .. מסרים .. מה שבא לכם :p
תודה !!



חזרה לפורום