טקסט הודעת פורום
4/26/2009 1:36:00 PM
ידין חסון
מחפש בולם
נושא:
מחפש בולם
תאריך:
4/26/2009 1:36:00 PM
מחבר/ת:
ידין חסון
סיגנון של פייק (לא מהלך משתנה) או פוקס 32 (עדיפות לוונילה,לא טאלאס)
דברו כאן .. מסרים .. מה שבא לכם :p
תודה !!
חזרה לפורום