נושא: כיון הילוכים תאריך: 4/26/2009 7:24:00 PM
מחבר/ת: תומר מ
תודה היום רכשתי שמן ומנקה שומנים של גו´ משהו וניקיתי הכל הכל כסוף ומבריק כמו כן ניסתי לכוון את ההילוכים לפי מדריך שמצאתי פה באתר ותמיד יש איזה נקודה שבה השרשרת משפשפת המעביר הקדמי איך לסדר את זה? כמו כן שמתי לב שיש שמיניות בגלגל האחורי אשמח לשמוע הצעות לטיפול בבעיות.
|