הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/27/2009 7:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תנין ורוד עם תוכן  29 ז"ק זה על הכיאפק
נושא: 29 ז"ק זה על הכיאפק תאריך: 4/27/2009 7:11:00 PM
מחבר/ת: תנין ורוד

קודם כל, אין לי ניסיון בכלל באופני 29.

מחיפוש קצר שעשיתי, אין הרבה דגמי 29 במחיר שציינת.
ממה שכן מצאתי, יש דגם של Gary fisher בתקציב הזה אבל באבזור נמוך בהרבה.

בנסף לכך אני זוכר את Haro Mary כאחלה אופני 29 (קיבלו ביקורות מעולות ב MBA).
שווה לעשות בירור עם מצמן אם עדיין מיבאים את הדגם, במיוחד את גרסת ה XC.

לגבי הדגם של Fuji, קודם כל נראות מעולה. יופי של צבע. בדקתי קצת לגבי הבולם (Tora 80), ומסתבר שהוא מאוד נפוץ בדגמי 29 בכל מיני חברות, ככה שכנראה הוא מתאים מאוד לז´אנר. לגבי שאר החלקים, נראית לי אחלה של חבילה במחיר הזה.

תנין ורוד חזר לרכב, וז"ק 29 זה על הכיפאק אף יותר :rating:


חזרה לפורום