נושא: תודה תנין תאריך: 4/27/2009 7:17:00 PM
מחבר/ת: רומן ל
בבדיקות שעשיתי בטווח מחירים שלי משתמשים רק בבולמים של רוק-שוקס באופני 29 ז"ק. בדגמים הפשוטים זהו DART2, ובדגמים יותר מתקדמים TORA 318 AIR ו-RECON, ככה שלדעתי האבזור בהחלט מכובד בטווח המחירים של 5000 ש"ח +. סה"כ אני מחפשר תמורה הכי גבוהה למחיר שאני משלם.
|