הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/27/2009 7:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  תודה תנין
נושא: תודה תנין  תאריך: 4/27/2009 7:17:00 PM
מחבר/ת: רומן ל

בבדיקות שעשיתי בטווח מחירים שלי משתמשים רק בבולמים של רוק-שוקס באופני 29 ז"ק.
בדגמים הפשוטים זהו DART2, ובדגמים יותר מתקדמים TORA 318 AIR ו-RECON, ככה שלדעתי האבזור בהחלט מכובד בטווח המחירים של 5000 ש"ח +.
סה"כ אני מחפשר תמורה הכי גבוהה למחיר שאני משלם.



חזרה לפורום