טקסט הודעת פורום
| 4/27/2009 7:21:00 PM |
|
נושא: קבל עד המלצה לשיפור (אולי) תאריך: 4/27/2009 7:21:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
סינגל ספיד .. אם אני לא טועה אלה יהיו זוג שני ? ליד שיכוך מלא .. לא ? חוויה ענקית אופניים כאלה עם סינגל ספיד ! שווה בדיקה. והטורה אוויר 318 בולם מצויין ! אתמול מכרתי את שלי .. רק בגלל עניין של אגרסביות.
|
חזרה לפורום |
|
|