נושא: כן זה יהיה זוג שני בנוסף לש"מ שיש לי עכשיו תאריך: 4/27/2009 7:27:00 PM
מחבר/ת: רומן ל
האמת חשבתי על זה גם, אבל תחום הסינגל ספיד עדיין לא כל כך מושך אותי, בנוסף יותר מאוחר אפשר לעשות הסבה לסינגל אם ארצה. טורה 318 באמת בולם מצוין, כמו כן הריקון שהוא קצת קל יותר. בכל מקרה תודה על הרעיון :rating:
|