הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2009 10:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טל וכקמן עם תוכן  מישהו מכיר אופני K2 LITHIUM 3.0 ?
נושא: מישהו מכיר אופני K2 LITHIUM 3.0 ? תאריך: 4/28/2009 10:39:00 AM
מחבר/ת: טל וכקמן

אהלן חברים,
אני מעוניין לקנות אופני K2 LITHIUM 3.0 יד שניה.
הייתי בחנות והן נראו די טוב,
את הבולם האוחרי (כיום קפיץ) אני אחליף לבולם אויר..
רציתי לדעת מי מכיר את האופניים?? ומה דעתכם??
סגנון הרכיבה שלי הוא שבילים וסינגלים, בערך 40-50 קילומטר טיול מידי סופ"ש..
אשמח לעזרה,
טל :confused:


חזרה לפורום