נושא: כנראה שכבל ההילוכים הקידמי לא מתוח אצלך תאריך: 4/28/2009 3:16:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
1. סגור את רגולז´ השיפטר השמאלי (בורג מתיחה ביציאה של מוביל הכבל בשיפטר השמאלי) עד הסוף. 2. תעביר לפלטה הקטנה, כבל ההילוכים הקידמי צריך להיות כמעט רפוי במצב זה. במידה והוא רפוי מדי תפתח את בורג המתיחה על המעביר האחורי (עם אלן 5 מ"מ) ותמתח את הכבל עם היד עד למצב שהוא מעט מעבר לרפוי (מתוח מעט) וסגור את בורג האלן על הכבל. 3. תעביר את השרשרת לפלטה האמצעית ולגלג"ש הגדול מאחור (הילוך 2-1) ואז תפתח את אותו רגולז´ למצב שהמעביר הקידמי כמעט ונוגע בצד הפנימי של השרשרת.
שתף אם עבד...
בהצלחה :)
|