הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2009 3:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידן כחלון עם תוכן  שאלה על משקה אנרגיה
נושא: שאלה על משקה אנרגיה  תאריך: 4/28/2009 3:17:00 PM
מחבר/ת: עידן כחלון

ראיתי שהמון פעמים בעולם רדבול מפרסימים את עצמם וגם רשום על הפחית שלהם משקה אנרגיה אז רציתי לדעת עם זה משקה אנרגיה שלא מזיק בזמן רכיבה ועם בכלל זה יעזור לי .בבקשה תשובה .


חזרה לפורום