טקסט הודעת פורום
| 4/28/2009 3:17:00 PM |
|
נושא: שאלה על משקה אנרגיה תאריך: 4/28/2009 3:17:00 PM
מחבר/ת: עידן כחלון
ראיתי שהמון פעמים בעולם רדבול מפרסימים את עצמם וגם רשום על הפחית שלהם משקה אנרגיה אז רציתי לדעת עם זה משקה אנרגיה שלא מזיק בזמן רכיבה ועם בכלל זה יעזור לי .בבקשה תשובה .
|
חזרה לפורום |
|
|