הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2009 7:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור אבידב עם תוכן  LITHIUM 3
נושא: LITHIUM 3 תאריך: 4/28/2009 7:17:00 PM
מחבר/ת: אור אבידב

טל שלום

לי יש ליטיום 3 שנת 2005 כבר במשך 3 שנים ואני ממליץ בחום. אני לא יודע על איזה שנת דגם אתה מדבר אבל אני מאמין שההבדלים לא כאלה שיגרמו לך לשנות את ההחלטה. מדובר באופניים זריזים, עם תנוחת ישיבה נוחה מאוד לרכיבת נפח ויחד עם זאת משרי ביטחון בגישה למכשולים טכניים וקפיצות.
מה שחשוב מאוד באופניים לפי דעתי זו השילדה, וזו שילדה טובה מאוד היכולה להווה בסיס רחב לשידרוגים עתידיים שיעמידו אותם בשורה אחת עם דגמים הדבה יותר יקרים.

שדרוג כדאי בעיניי הינו הבולם הקדמי(אגב הרבה יותר דחוף מהאחורי - אצלי VANILA R). בולם מדוייק יותר עם אפשרות נעילה ישדרג את האפניים למכונת AM יעילה וכיפית שלא תמחק לך את החיוך.

מקווה שעזרתי

אור


חזרה לפורום