הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/29/2009 8:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טל וכקמן עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 4/29/2009 8:39:00 AM
מחבר/ת: טל וכקמן

אור שלום רב,

תודה רבה על המידע..
השנתון הוא אכן 2005, הבולם שמגיע עם האופניים הוא 140 לפי מה שהבנתי, עדיין יש טעם לשדרוג???
אני שמח לדעת שזאת בחירה טובה.. ואכן אני אלך עלייה..
תודה ורק בריאות,
טל ;)


חזרה לפורום