טקסט הודעת פורום
| 4/29/2009 8:39:00 AM |
|
נושא: תודה תאריך: 4/29/2009 8:39:00 AM
מחבר/ת: טל וכקמן
אור שלום רב,
תודה רבה על המידע.. השנתון הוא אכן 2005, הבולם שמגיע עם האופניים הוא 140 לפי מה שהבנתי, עדיין יש טעם לשדרוג??? אני שמח לדעת שזאת בחירה טובה.. ואכן אני אלך עלייה.. תודה ורק בריאות, טל ;)
|
חזרה לפורום |
|
|