הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2009 9:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביהוא מלכה עם תוכן  יש לי בעיה הרפידה אפנימית נוגעת ברותר מישהו יודע
נושא: יש לי בעיה הרפידה אפנימית נוגעת ברותר מישהו יודע  תאריך: 4/30/2009 9:21:00 AM
מחבר/ת: אביהוא מלכה

איך לכוון את הרפידה הפנימית (הקרובה לשילדה)

תודה רבה :D :D :D :D :D :D :D

יום טוב לכולם



חזרה לפורום