טקסט הודעת פורום
4/30/2009 9:21:00 AM
אביהוא מלכה
יש לי בעיה הרפידה אפנימית נוגעת ברותר מישהו יודע
נושא:
יש לי בעיה הרפידה אפנימית נוגעת ברותר מישהו יודע
תאריך:
4/30/2009 9:21:00 AM
מחבר/ת:
אביהוא מלכה
איך לכוון את הרפידה הפנימית (הקרובה לשילדה)
תודה רבה :D :D :D :D :D :D :D
יום טוב לכולם
חזרה לפורום