נושא: כשאתה מחרטט תעשה את.... תאריך: 4/30/2009 9:35:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
זה לפחות עם קצת שכל. מכרת את האופניים ב-8000 שקל כשבמודעה שלך הם מוצעות למכירה ב-7500??? :suss: יענו הבנאדם שקנה ממך שילם עוד 500 על מה שביקשת בגין תוספת אבק שעל האופניים? מה שגם צריך להיות ממש טיפש בשביל לשלם גם 7500 על האנדורו האלה. הקיצר...יצאת טונה :laugh: :laugh: :laugh:
|