הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2009 9:35:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  כשאתה מחרטט תעשה את....
נושא: כשאתה מחרטט תעשה את.... תאריך: 4/30/2009 9:35:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

זה לפחות עם קצת שכל.
מכרת את האופניים ב-8000 שקל כשבמודעה שלך
הם מוצעות למכירה ב-7500??? :suss:
יענו הבנאדם שקנה ממך שילם עוד 500 על מה שביקשת
בגין תוספת אבק שעל האופניים?
מה שגם צריך להיות ממש טיפש בשביל לשלם גם 7500 על האנדורו האלה.
הקיצר...יצאת טונה :laugh: :laugh: :laugh:


חזרה לפורום