טקסט הודעת פורום
| 4/30/2009 9:38:00 AM |
|
נושא: הברקס הידראולי... תאריך: 4/30/2009 9:38:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
או מכני? תנסה קודם כל למרכז את הקליפר. שחרר ממש מעט את שני הברגים שתופסים את הקליפר למתאם של המזלג,לחץ על הברקס וכשהוא לחוץ סגור את הברגים.
|
חזרה לפורום |
|
|