טקסט הודעת פורום
| 4/30/2009 9:51:00 AM |
|
נושא: ניראה לי שכדאי... תאריך: 4/30/2009 9:51:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
שיחסוך עוד קצת ויקנה אלפא רומיאו 159 GTA,לא? :p זה התקציב של הבחור ועם זה הוא רוצה לקנות אופניים, מה רע בהארו R5? ממליץ לך לחפש גם GT I-DRIVE 5.
|
חזרה לפורום |
|
|