הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2009 9:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  ניראה לי שכדאי...
נושא: ניראה לי שכדאי... תאריך: 4/30/2009 9:51:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

שיחסוך עוד קצת ויקנה אלפא רומיאו 159 GTA,לא? :p
זה התקציב של הבחור ועם זה הוא רוצה לקנות אופניים,
מה רע בהארו R5?
ממליץ לך לחפש גם GT I-DRIVE 5.


חזרה לפורום