הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2009 12:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  לפי מה שאתה מתאר
נושא: לפי מה שאתה מתאר תאריך: 4/30/2009 12:57:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

אתה מתכוון לרפידה הנייחת (זו שלא זזה בלחיצה על ידית הבלם).
ניתן להרחיקה ע"י שימוש במפתח (תלוי בסוג הבלם בחלקם אלן 5 מ"מ ובחלקם Torx-25) שים לב שבחלק מהבלמים המכאניים יש גם בורג נעילה בצד הקליפר (אם אני לו טועה 2 מ"מ) שבלי פתיחתו לא תוכל לסובב את בורג כיוון הרפידה הנייחת.

לפני שאתה מזיז את הרפידה תבדוק אם הדיסק קרוב יותר לחלקו הפנימי של גוף הקליפר ואם כן, אז תבצע מה שהציע גיא - למרכז את הקליפר יחסית לדיסק.

בהצלחה.


חזרה לפורום