טקסט הודעת פורום
| 4/30/2009 2:11:00 PM |
|
נושא: בולם קידמי ל TREK 4300 תאריך: 4/30/2009 2:11:00 PM
מחבר/ת: Gil Katz
הי אני רוצה לשדרג את הבולם הקידמי באופניים של אישתי. יש לה TREK 4300 עם בולם 100 מ"מ. איזה בולם פוקס אני יכול להרכיב לה? אני גם אצטרך לשדרג את הגלגל הקידמי ולשים שם דיסק.
|
חזרה לפורום |
|
|