נושא: מתלבט בין 2 זוגות אופניים זנב קשיח תאריך: 5/1/2009 12:04:00 AM
מחבר/ת: משה משה
שלום, לאחר חצי שנה של רכיבה אני מתלבט בין 2 זוגות אופניים רוב הרכיבה שלי היא קרוס קאנטרי. שעתיים-שלוש לרכיבה, פעמיים-שלוש בשבוע. TREK 4500 אופני שטח אמיתיים, בעלי 27 הילוכים. שלדה: ALPHA BLACK, אלומיניום; בולם קדמי: ROCK SHOX DART 2, מתכוונן עם נעילה וכיוון ריבאונד, מהלך 100 מ"מ; 27 הילוכים: SHIMANO DEORE; חישוקים כפולים: BONTRAGER CAMINO; מעצורי חישוק: AVID 3; GARY FISHER MARLIN שלדה: GOLD SERIES, אלומיניום 6061, גיאומטריית G2; בולם קדמי: ROCK SHOX DART 2, מהלך 100 מ"מ, גיאומטריית G2; 27 הילוכים: SHIMANO DEORE; חישוקים כפולים: BONTRAGER CAMINO; מעצורי דיסק מכאנים: AVID BB-5. מה דעתכם? האם נכון שברכיבת קרוס אין חשיבות גדולה למעצורי דיסק ? האם כדאי לעבור לגלגלי 29 אינץ´ ? ומה המשמעות להחליף בעתיד? מסובך ? יקר?
תודה
|