הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/1/2009 12:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  משה משה עם תוכן  מתלבט בין 2 זוגות אופניים זנב קשיח
נושא: מתלבט בין 2 זוגות אופניים זנב קשיח תאריך: 5/1/2009 12:04:00 AM
מחבר/ת: משה משה

שלום,
לאחר חצי שנה של רכיבה אני מתלבט בין 2 זוגות אופניים
רוב הרכיבה שלי היא קרוס קאנטרי. שעתיים-שלוש לרכיבה, פעמיים-שלוש בשבוע.
TREK 4500
אופני שטח אמיתיים, בעלי 27 הילוכים.
שלדה: ALPHA BLACK, אלומיניום;
בולם קדמי: ROCK SHOX DART 2, מתכוונן עם נעילה וכיוון ריבאונד, מהלך 100 מ"מ;
27 הילוכים: SHIMANO DEORE;
חישוקים כפולים: BONTRAGER CAMINO;
מעצורי חישוק: AVID 3;
GARY FISHER MARLIN
שלדה: GOLD SERIES, אלומיניום 6061, גיאומטריית G2;
בולם קדמי: ROCK SHOX DART 2, מהלך 100 מ"מ, גיאומטריית G2;
27 הילוכים: SHIMANO DEORE;
חישוקים כפולים: BONTRAGER CAMINO;
מעצורי דיסק מכאנים: AVID BB-5.
מה דעתכם?
האם נכון שברכיבת קרוס אין חשיבות גדולה למעצורי דיסק ?
האם כדאי לעבור לגלגלי 29 אינץ´ ? ומה המשמעות להחליף בעתיד? מסובך ? יקר?

תודה




חזרה לפורום