טקסט הודעת פורום
| 5/1/2009 12:24:00 AM |
|
נושא: אופניים... תאריך: 5/1/2009 12:24:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
הטרק והגרי פישר אלו כמעט אותם האופניים. לברקס דיסק מכני אין יתרון ואף הוא נחות בהשוואה ל-V BRAKE. אופניים המיועדים לגלגלי "26 לא יקבלו "29 !!!
|
חזרה לפורום |
|
|