הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/1/2009 1:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  משה משה עם תוכן  ולגבי 29 אינץ´
נושא: ולגבי 29 אינץ´ תאריך: 5/1/2009 1:32:00 AM
מחבר/ת: משה משה

תודה על עזרתך
ולגבי ה- 29 אינץ´
האם הגודל נותן יתרון ברכיבה ?
במהירות ?
בכוח ? בעליות ?
או רק נוחיות ?


חזרה לפורום