טקסט הודעת פורום
5/1/2009 1:32:00 AM
משה משה
ולגבי 29 אינץ´
נושא:
ולגבי 29 אינץ´
תאריך:
5/1/2009 1:32:00 AM
מחבר/ת:
משה משה
תודה על עזרתך
ולגבי ה- 29 אינץ´
האם הגודל נותן יתרון ברכיבה ?
במהירות ?
בכוח ? בעליות ?
או רק נוחיות ?
חזרה לפורום