נושא: לדעתי תאריך: 5/2/2009 9:07:00 AM
מחבר/ת: שי סורוקה
במחיר שזה יעלה לך, לדעתי כדאי לקנות אופניים יד שנייה עם בולם איכותי יותר ובלמי דיסק מכאנים או הידראולים. פירוט: מחיר בולם טוב יהיה באיזור 800 (יד שנייה טוב או חדש סביר) תצטרך לקנות בלם דיסק - חדש מכאני 500-400 כולל רוטור לאחד או ביד שנייה אותו מחיר לזוג. מה עם הנאבה? היא מתאימה\מוכנה לרוטור דיסק? אם לא תצטרך להחליף אותה (את הנאבה) או את כל הגלגל (במקרה וכבר תשדרג גם אותו). מחיר כ100 לנאבה ועוד כ150 להחלפה...או 400 לגלגל חדש באיכות סבירה. ביד שנייה תמצא גלגל טוב יותר ב-300 עם אופציית מיקוח.
אני בעד יד 2 במצב טוב על חדש כי הרבה אנשים קנו אופניים בגל הטרנד ולא ממש השתמשו בהם.
להערכתי המשימה ששמת לעצמך תדרוש ממך בין 1000 ל1600 ש"ח תלויי באיכויות ובספקים. אופנים באיכות גבוהה יותר מה4300 עם בלמי דיסק יעלו לך כ2500 עד 3500 ביד שנייה.
שווה לחכות להזדמנות. אני אישית הייתי מתמקד בבולם ולא מרחיק לכת עם בלמי דיסק.
|