נושא: רכישת אופנים - בעיות דגמים אשמח לעזרה תאריך: 5/2/2009 9:56:00 AM
מחבר/ת: eitan_david
יום שישי הלכתי לחנות נחמד בת"א בשם אופן ושם קבלתי הצעה לאופניים trek4300 אחרי בירור עם חבר , נסגר שזה הדגם שאני רוצה לרכוש אבל אחרי כמה דקות התגלה שאין בולם אחורי טוב ( זה כבר הגדרות חבר שלי ) והמוכר אמר שניתן לרכוש בנפרד או לשדרג לדגם trek 4300 x
סגרנו על הדגם הזה .
המחיר trek 4300 רגיל 1985 trek4300X עולה 2300
חפשתי בגוגל על הדגם x ולא מצאתי
אשמח לקבל פרטים על דגם X
תודה לכל העוזרים
|